Telefoon: 06 - 497 499 87

Over ons

De motor achter CM Office Support

CM Office Support is opgericht door Cynthia Meijer.

Zij begon haar loopbaan in 1991 na haar opleiding MEAO secretarieel als directiesecretaresse bij Van Beek Schroeftransport. Ze groeide intern door en volgde diverse opleidingen en trainingen waarna ze als Management Assistente ICT ging werken bij de grootste Amerikaanse aluminium multinational Alcoa. Affiniteit met automatisering en techniek zorgde er daarna opnieuw voor dat ze koos voor een baan als Management Assistente ICT bij het Jeroen Bosch Ziekenhuis.

In deeltijd heeft Cynthia haar HBO Directie Management Assistente diploma behaald met de kopstudie Register Management Assistente aan de Hogeschool van Amsterdam. In 2001 studeerde ze af aan de Hogeschool van Utrecht met de Opleiding voor Bedrijfskader van de Faculteit Natuur en Techniek.

Vanaf 2006 legde ze zich helemaal toe op het vak van persoonlijke ondersteuning. In 2007 volgde ze een intensieve praktijkopleiding op HBO niveau voor Personal Assistant. Begin 2009 heeft Cynthia de stap gezet naar het zelfstandig ondernemerschap.

Persoonlijke kenmerken van Cynthia zijn: resultaatgericht, enthousiast, open, no-nonsense, kritisch, inlevend, praktisch en servicegericht.

“Voorafgaand aan de oprichting van mijn eigen bedrijf heb ik veel ervaring opgedaan in uiteenlopende functies bij diverse profit- en nonprofit organisaties. Daardoor ken en herken ik goed welke vragen er spelen op alle niveaus.”

Cynthia_Meijer